Top

Behov og mål Handelsbygg AS utvikler og gjennomfører eiendomsprosjekter i Norge og Sverige innenfor næring og handel. Kunden hadde behov for ny nettside, med hovedfokus på store, beskrivende bilder for å skape et spennende visuelt utrykk som kunne passe inn i hvilket som helst byggemiljø. Det...

Behov og mål Smart Energi er en aktør i energimarkedet med hovedfokus på grønn strøm og solcelleteknologi. Våren 2016 ble det bestemt at selskapet skulle få en ny kundeweb med et selgende fokus og et design som var tilpasset de kommende retningslinjene for måling av nettleie...

Behov og Mål Nasjonale Festningsverk har arbeidet for å fremme Fredriksten Festning i Haldens unike posisjon som historisk minnesmerke og kulturarena. Et av prosjektene ODIN MEDIA bidro med å utvikle for å skape blest rundt festningen var «Lysspillet». Beskrivelse Lysspillet er en film som viser Fredriksten Festnings historie...

Behov og mål Nordic Crane er Skandinavias største aktør innenfor mobilkraner og spesialtransport. Som et søsterselskap av Kynningsrud AS ville Nordic Crane oppdatere sine websider for å forenkle administrasjon og få websidene mobil- og nettbrettvennlige. De trengte et system som kunne utvikles for å ivareta spesialfunksjoner...

Behov og mål Kynningsrud leverer prefabenterpriser til alle typer bygg og anlegg, i tillegg til å utvikle og leie ut næringsbygg. Kynningsrud er ikke bare en allsidig og tradisjonsrik entreprenør, de er også fremoverlente i møtet med ny teknologi og hvordan de kommuniserer med kundene sine. Da...

Behov og Mål GrenseArena vil tilrettelegge for kultur- og idrettsarrangement gjennom å promotere Halden og grenseregionen som arena for store arrangement. De trengte en enkel presentasjon av selskapet på internett, og GP Media bisto med utviklingen av websiden deres. Beskrivelse GrenseArena trengte et tilholdssted på nettet for å...

Mål og Behov Veidekke er generalsponsor for regionslag innen Norges Skiforbund Langrenn, og satser hardt på langrennstalenter i Nord-Norge, Innlandet og Trøndelag. Tidligere var websidene deres godt drevet som en blogg, men fjorårets sider lå litt brakk. I år ønsket Team Veidekke å få enda mer...