Top

Kort om Jensen & Scheele Bil AS Jensen & Scheele Bil AS ble etablert i 1991 som forhandler av Volvo og Renault i Halden og Aremark av Roger Jensen og Arne-Henning Scheele. Selskapet startet med syv ansatte og har gradvis bygd opp en komplett leverandør av...

Kort om SfS BA SfS BA er et samarbeid der alle kan delta for å skape en skadefri bygge- og anleggsnæring. Formålet til SfS BA er å jobbe for en sikker bygge- og anleggsnæring. Gjennom utvikling av tillit og samarbeid, skal aktørene i næringen gjøre innsats...

Behov og mål Som en del av Vingparken ligger Rosenvinge Park sentralt plassert. I samarbeid med Enata og Meglergaarden var behovet å utvikle et boligkonsept i Rosenvinge Park. Beskrivelse For å få opp interessen for Moss og få flere til å jobbe og bosette seg i Rosenvinge Park...

Behov og mål Allsang på Grensen er et underholdningsprogram som blir spilt inn på Fredriksten festning i Halden. Programmet blir sendt på TV 2, og hadde sin første sending sommeren 2007. GP Media har bistått Allsang på Grensen siden 2010 med markedsmateriell, informasjon og synlighet på digitale...

GP Media hjalp Nidar Favoritter med strategi, design og utvikling av Nidar Favoritters sommerkampanje 2013. Mål Nidar ønsket å skape engasjement blandt smågodt- og sjokoladeglade nordmenn for å styrke merkevaren til Nidar Favoritter og Nidar Favoritter Smågodt. Nidar Favoritter skal oppleves som dine egne favoritter. Oppgaven var...

Mål og Behov Veidekke er generalsponsor for regionslag innen Norges Skiforbund Langrenn, og satser hardt på langrennstalenter i Nord-Norge, Innlandet og Trøndelag. Tidligere var websidene deres godt drevet som en blogg, men fjorårets sider lå litt brakk. I år ønsket Team Veidekke å få enda mer...

2014 gikk første utgave av sykkelrittet Ladies Tour of Norway av stabelen i Halden, et UCI-godkjent sykkelritt for kun damer. ODIN MEDIA sponset websider for sykkelrittet. I tillegg utførte vi et stuntprosjekt under sykkelrittet, med live fotografering og publisering til bildearkivet underveis i sykkelrittet....

Mål og behov Selskapet Betong-Saging AS er spesialister i å sage gjennom fjell og betong, og ønsket å re-brande selskapet til et internasjonalt navn. Selskapet hadde behov for en ny logo og «branding» på alle markedsplattformer. Det var også et ønske om å komme bedre frem...