Behov og mål
Decna Foods har siden 1999 hjulpet en rekke store merkevareeiere å introdusere sine produkter på det Skandinaviske markedet. De har mange års erfaring og kompetanse innen distribusjon, dagligvarehandel, produktutvikling, segmentering og merkevarebygging.
Kunden ønsket å tydeliggjøre sin markedsprofil og produktsortiment under sitt eget merkenavn, Decna Foods. I den forbindelse ønsket de en logo, ny nettside og nye visittkort.
Decna Foods har enerett for Jack Link’s Meat Snacks produkter i Norge. Jack Link´s er verdens største produsent av proteinbaserte snacks – blant annet Beef Jerky. De har også ansvaret for distribusjon og markedsføring av Hela sine ketchup produkter. Med promotering av disse store merkevarene har Decna Foods stand ved årets b2b messe SMAK 2017. De hadde behov for hjelp med å lage alt messmateriell samt presentasjon av alle elementer ved stand.
Beskrivelse
Kunden har fått en ren logo, nye visittkort og en ny nettside.
Nettsiden er laget i WordPress som på en oversiktlig måte viser produktinformasjon, utsalgssteder, matoppskrifter samt produktnyheter som viser hva Decna Foods distribuerer.
Messemateriellet som ble laget er buet messevegg (popup system med syv paneler), messebord, gulvklistremerker, projekterte lysbilder med budskap og generell design av selve stand. Alt materiell ble produsert i tråd med Jack Link´s og Hela sin profilmanual i tett dialog med Decna Foods.
Effekt/resultat
Nettsiden og profilen har hjulpet kunden med å synliggjøre Decna Foods som distributør og paraplyorganisasjon.