Top

Mål og behov Målet var å få opp kulturinteressen ved å samle kulturarrangementene i ett og samme magasin, samt øke antall besøkende på Sarpsborg scene og Blå Grotte/St.Croix. Beskrivelse #kulturopplevelser samler de store kulturopplevelsene i regionen. Vi markedsfører alle de gode kulturopplevelsene med målsetning om å få ennå...

Behov og mål FFK Strøm var et ønske fra Smart Energi for å engasjere fotballspillere og -fans i energibedriften. I den forbindelse ønsket de å markedsføre seg både på trykk og digitalt. I tillegg ønsket de en enkel og ren nettside hvor hovedmålet var å legge ut...

Behov og mål Kontor & Interiør ønsket å bedre synligheten i søkemotorer for både kinterior.no og kinteriorbutikken.no. Målet var å få bedre plassering samt økt trafikk, engasjement og salg på både mobile og stasjonære enheter. I tillegg var det ønske om responsivt design og deleknapper til...

Behov og mål Som stolt sponsor av Kvik Halden FK, bidrar vi med det årlige Kvik magasinet. Sammen med Kvik Halden ønsker vi å sette fokus på idrettsglede og engasjement. Beskrivelse Vi har vært sponsor av magasinet siden 2015. Magasinet gir et innblikk i Kvik Haldens unike bredde....

Behov og mål Strategisk plan Høgskolen i Østfold la i 2014 frem strategisk plan for perioden 2015 – 2018. Planen formulerer høyskolens visjon, virksomhetsidé og verdier. Målet og behovet for denne var å fremstille den strategiske planen på en innbydende og ryddig måte. Studiestart katalogen 2013 Høgskolen i Østfold er...

Behov og mål Extralageret AS er et privat selskap som eier, utvikler og drifter selvlagringsanlegg. Per i dag er de representert med flere tusen kvadratmeter lagringsanlegg i Halden, Fredrikstad og Moss, og de arbeider etter en strategi om videre ekspansjon i landet for øvrig. Extralageret AS...