Top

GP Media hjalp Nidar Favoritter med strategi, design og utvikling av Nidar Favoritters sommerkampanje 2013. Mål Nidar ønsket å skape engasjement blandt smågodt- og sjokoladeglade nordmenn for å styrke merkevaren til Nidar Favoritter og Nidar Favoritter Smågodt. Nidar Favoritter skal oppleves som dine egne favoritter. Oppgaven var...

Behov og Mål Nasjonale Festningsverk har arbeidet for å fremme Fredriksten Festning i Haldens unike posisjon som historisk minnesmerke og kulturarena. Et av prosjektene ODIN MEDIA bidro med å utvikle for å skape blest rundt festningen var «Lysspillet». Beskrivelse Lysspillet er en film som viser Fredriksten Festnings historie...

Mål og Behov Veidekke er generalsponsor for regionslag innen Norges Skiforbund Langrenn, og satser hardt på langrennstalenter i Nord-Norge, Innlandet og Trøndelag. Tidligere var websidene deres godt drevet som en blogg, men fjorårets sider lå litt brakk. I år ønsket Team Veidekke å få enda mer...

Behov og mål Fra 2009 til 2012 har Veidekke lansert sine kvartals- og årsrapporter på web. De hadde behov for ressurser til konseptutvikling, publisering, korrekturlesing og tilpasning av innholdet slik at det fungerte på web og trykk. Beskrivelse Den største utfordringen for Veidekke var å presentere tabeller og...

Mål og behov Brygga Kultursal åpnet dørene i desember 2008. I 2014 tok leder Martin Gundersen flere grep for å øke antall besøkende og brukere av kultursalen. Målsetningen var å bli det ledende kulturhuset i regionen. Beskrivelse Vi utviklet i fellesskap med Martin og Brygga Kultursal et produkt...

Mål og behov Tidligere Fortum Distribution ble i april 2014 overtatt av Hafslundkonsernet. I den forbindelse ble det et behov for å lage nye sider for det som nå skulle hete Hafslund Nett Øst. Beskrivelse Vi hadde dialoger og møter med Hafslund Nett for å sørge for at...