Top
GP Marked / Tjenester / Digital markedsføring

Digital markedsføring

Digital markedsstrategi

I vårt arbeid med å utvikle gode markedsaktiviteter som treffer ønskede målgrupper, bruker vi nøye utprøvde markedsføringsmetoder.

Sosiale Medier

Ønsker du å utvide ditt areal? Sosiale medier kan fremme din bedrift der nettsiden ikke når frem.

Ads og annonsering

Med riktig «betal-per-klikk-annonse strategi» kan du i høy grad øke nettsteds- eller nettbutikk trafikken, nå flere relevante mulige kunder, og til slutt flere kunder.

Er salg og synlighet viktig?

GP Marked bistår bedrifter med å promotere sine produkter og tjenester, øke synlighet og dermed øke salg og omsetning. Dette gjøres via velkjente, velutprøvde kanaler og metoder i en miks av analoge som oftest trykte og digitale tjenester. Vår styrke er at vi har mange års erfaring og spisskompetanse på begge områdene.

Vi i GP Marked har jobbet med markedsføring siden 2007. Mange spennende og utfordrende prosjekter har det blitt i årenes løp både med nasjonale aktører som synes godt i mediebildet via TV, digitale og trykte flater til mange bedrifter og organisasjoner som har brukt oss på messer, magasin, kampanjer, PR strategier og mye mer. Det å utnytte og bruke de digitale flater innen markedsføringen har vokst enormt, noe vi synes både er spennende og utfordrende. Det å kunne være med og ta del i endringer trigger oss. Uansett så er vår styrke at vi behersker både den digitale og den «analoge» og kan tilby de beste løsningene basert på vårt mangfold av tjenester. Vi kan rett og slett være en del av din markedsavdeling.

Digital markedsføring

Vi har mange produkter og tjenester som inngår i vårt tilbud innen digital markedsføring. Det handler om synlighet og å kunne tiltrekke seg kunder. Brukermønster og brukeradferd er vesentlig for å kunne treffe på best mulig måte med aktiviteter som gjør at dette oppnås. Mulighetene er utrolig mange, og konkurransen er stor. Dette er både fordelen og bakdelen med denne gigantiske «skyen» av muligheter for å nå kunder og markeder.

Rekkefølgen av aktiviteter er vesentlig og først og fremst bør man ha stabile og teknologisk gode nettsider og nettbutikker. Deretter må disse inneha relevante, selgende og søkeroptimalisert innhold (SEO/SEM). Når dette er på plass, kan vi begynne å dele og spre vårt budskap og innhold samt å lage gode «kundemagneter». Spredningen gjøres både organisk og via betalte kanaler slik som Google Ads, Google Shopping og mange flere. Som siste fase i vår rekkefølge er det utrolig viktig å kunne analysere og iverksette nye eller korrigerende tiltak på bakgrunn av den informasjonen vi har tilgang til. Her brukes det mange verktøy. Fordelen med denne plattformen er at tilgang til informasjon er tilnærmet ubegrenset, så det handler heller om å innhente riktig informasjon på rett sted.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.