Top

Kulturopplevelser

Grafisk design, Markedsføring, Strategi og rådgivning, Trykksaker

Mål og behov

Målet var å få opp kulturinteressen ved å samle kulturarrangementene i ett og samme magasin, samt øke antall besøkende på Sarpsborg scene og Blå Grotte/St.Croix.

Beskrivelse

#kulturopplevelser samler de store kulturopplevelsene i regionen. Vi markedsfører alle de gode kulturopplevelsene med målsetning om å få ennå flere til å benytte de flotte kulturtilbudene. Vi utgir egne magasiner for kulturscenene i Sarpsborg og Fredrikstad med to utgivelser i året.

Magasinet er utviklet med en god blanding av gode intervjuer med kjendiser, omtaler av arrangementer, relevante redaksjonelle artikler (content marketing) og oversikt over alle arrangementer.

Effekt

Kulturmagasinene treffer det kulturinteresserte publikummet på en positiv måte gjennom disse distribusjonskanalene, som igjen gir økt billettsalg. Dette er også et magasin som mange tar vare på langt utover utgivelsesdatoen.

Dato