Behov og mål
Sammen med Enata vil vi skape en moderne bydel på Høyda, og bringe nytt liv til den stolte industrihistorien. Moderne boliger, helsepark, næringspark, kontorer og friområde som skal bringe liv og arbeidsplasser tilbake til TrioVings ærverdige eiendommer. Den sentrale beliggenheten med kort vei til E6, flyplass og ferge, og med snarlige planer om utvidelse av Østfoldbanen, skal gjøre Høyda til et av de mest spennende utviklingsområder i regionen.
Beskrivelse
Vi har utviklet logo, markedsmateriell og nettside for Vingparken. Vi har blant annet produsert roll-ups, ulike informasjonsskilt til parken, bannere, magasiner, trykte annonser, digitale annonser gjennom Google og Facebook, samt opprettet og administrert Vingparkens Facebookside.
I tillegg til å produsere markedsmateriell har vi stått bak konsept og utforming av Vingparken Konferansesenter. Dekorasjonen har inspirasjon fra parken, hvor det er benyttet treslag som allerede finnes her. Konferanserommene har fått trærnes latinske navn, og er blitt navngitt etter rommets størrelse. Fondveggen (kreativ vegg) i hvert konferanserom er satt sammen til et mønster basert på tresorten i rommet. I tillegg til dette er det produsert bilder av treslaget i hvert rom med ulikt utsnitt for å få et gjennomført konsept.
Effekt/resultat
Synlighet og oppmerksomhet rundt Vingparken, samt få flere til å bosette seg på Høyda. Vingparken Konferansesenter har fått positiv oppmerksomhet for unikt konsept, dekor og utforming.